2010. május 28., péntek

Gyöngyvirág

A böködős SAL májusi virága.





Minta: Ellen Maurer-Stroh

9 megjegyzés:

  1. Nagyon kis szép csokrocska.
    A fukszia is szép

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Több helyen láttam nálad hivatkozást a "böködős SAL"-ra.
    Én most tanulok keresztszemezni, és nagyon tetszenek a virágok, amiket hímeztél. És persze az összes többi alkotásod is :)
    Megkérdezhetem, hogy tulajdonképpen mi az a SAL? Újság? Hol és hogy lehet hozzá jutni?
    Köszönöm szépen a segítségedet!
    Szia!
    Kati

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kati!

    A sal együtthímzés, hasonló az rr-hez, de itt mindenki magának hímez, és bizonyos időközönként mutogatjuk egymásnak a kész részeket.

    Ezek a virágok 2010-es minták, itt tudod őket letölteni, ha tetszenek:
    http://www.maurer-stroh.com/EMS2010_January_01.html

    VálaszTörlés
  4. Kedves Trina!
    Köszönöm a segítséget!
    Hajjaj, egyelőre még csak a nyálamat csorgatom a gyönyörűségek láttán... De messze vagyok én még attól a szinttől :(
    Viszont érdekelne, hogy milyen programmal készítetted a mintát a lányod képéhez, amin dolgozol.
    Valamint, hogy meg lehet-e oldani kevesebb színből is? Ha jól láttam, akkor több mint negyvenet írtál, ami azért ciki, mert én egy színből két árnyalatot be tudok szerezni itt vidéken. :S
    Esetleg van valami jó fonal beszerzős hely?
    Köszönöm továbbra is a segítségedet!
    Szia!
    Kati

    VálaszTörlés
  5. Szia Kati!

    Írj egy email címet, és szívesen segítek a fonalbeszerzésben. Az egyik ismerősöm foglalkozik vele.
    A képet a PCStitch nevű programmal csináltam, lehet kevesebb színből is, te állítod be mennyit akarsz használni.

    VálaszTörlés
  6. Szia Trina!
    Köszönöm szépen a segítségedet előre is!!!!
    Az e-mail címem: kovacs.katalin@robotszoft.hu
    Köszönettel:
    Kati

    VálaszTörlés